Δευ - Παρ 9:00 - 17:00 | Σαβ -Κυρ Κλειστά
Ακολούθησε:
Close
Δευ - Παρ 9:00 - 17:00 | Σαβ -Κυρ Κλειστά

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Πολιτική επιστροφών

Η ιστοσελίδα taergaleiamou.gr, στηρίζοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στον ιστότοπο της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

 

Επιστροφές/Ακυρώσεις

 

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σύμφωνα με τα ακόλουθα:

 

Α. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ:

1.- Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη μεταξύ μας σύμβαση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων.

2.- Η υπαναχώρηση πραγματοποιείται κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και της γνωστοποίησής της σε εμάς είτε στο τηλέφωνο 2467305031 είτε στο e-mail: info@taergaleiamou.gr, αποστέλλοντας  μια ξεκάθαρη δήλωση, είτε με την ηλεκτρονική συμπλήρωση και υποβολή της προδιατυπωμένης φόρμας που βρίσκεται αναρτημένη στο site μας εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος. Εάν χρησιμοποιήσετε την τελευταία δυνατότητα, θα σας διαβιβάσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στο e-mail που θα έχετε δηλώσει, επιβεβαίωση της λήψης της υπαναχώρησης σας.

3.–  Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να επιστραφεί στην ίδια ακριβώς κατάσταση που παρελήφθη, χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί, χωρίς να έχει αφαιρεθεί κάποιο ταμπελάκι ή σήμανση, πλήρες, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

4.– Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης.

5.– Με τη υπαναχώρηση σας μπορείτε να ζητήσετε πίσω τα χρήματα που έχετε καταβάλει ή την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο προϊόν.

6.-  Σε περίπτωση υπαναχώρησης σας, θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και πάντως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοινώσατε την απόφαση υπαναχώρησης. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Αν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και χωρίς ελαττώματα, τότε ο πελάτης/αποστολέας έχει δικαίωμα να λάβει τα χρήματα που κατέβαλε για την αγορά του προϊόντος ή έτερο προϊόν (κατόπιν αιτήματος του και εφόσον υπάρχει σχετική διαθεσιμότητα) προς αντικατάσταση του αρχικού.

7.- Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Εάν δικαιούστε, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, εκτός από τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.  Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά σας.

8.- Aν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.

  1. 9. – ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση σε περίπτωση προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων (ενδεικτικά χρώματα ειδικής παραγγελίας – μίξη, υγρό γυαλί, χρώματα κιμωλίας) καθώς εκείνων τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

 

 

Β. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ:

Η επιχείρηση μας, ως πωλητής, φέρει πάντοτε ευθύνη για πραγματικά ελαττώματα και για έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών και τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.

Δικαίωμα Επιστροφής

Η επιχείρηση μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης, η επιχείρηση μας γνωρίζει, ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση, το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την επιχείρηση μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@taergaleiamou.gr. ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2467305031 , δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

Επιστροφή των Προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί και κατόπιν επικοινωνίας με την επιχείρηση, η επιστροφή του προς αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του.

Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την επιχείρηση και η επιχείρηση με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος .

 

Αποτελέσματα Επιστροφής

Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (ανάλογα με το αίτημά σας). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρησης μας πλέον. Η επιχείρηση, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της επιχείρησης προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Shopping cart
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών